Odber trafa naprazdno

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Březen 2 20:36:04 CET 2007

Ja mam s temahle malinkatejma trafkama spatne zkusenosti ( cerne, zalite
takovou sedou hmotou) Vetsinou jejich prikon naprazdno je skoro stejny,
jako jmenovity vykon. Hlavne u tech nejmensich (  1W, 0,5W )

Prubnete nejake male  toroidy ... 20W trafo ma v klidu cca 0,2
W....treba 160W trafo ( od BV elektronik - 2x14V/6A) pak pouze 1,5W
!!!!!!  Je to az k neuvereni, ale  krom velkeho nabehoveho proudu pri
zapnuti je pak ten proud velmi maly.

Pak maj velmi malou spotrebu i  zvonkove transformátorky... takové to
starší  provedení v bakelitu 3-5-8V / 300mA.