Odber trafa naprazdno

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Březen 2 16:07:23 CET 2007

Tak jsem vam to cvicne zmeril trafo 230/6V 1.9VA z GM ma odber naprázdno
16mA a to je na muj vkus docela dost.

Zdravim, mam takovy dotaz, da se nejak plus minus autobus odhadnout, jaky je
asi odber naprazdno takovych tech malych zalitych sitovych traficek (cca
2VA)? Chystam se ted delat doma nejake nocni/nouzova svetylka a kvuli
bezpecnosti bych je chtel radeji napajet pres male trafo. Uvazoval jsem i o
tom, ze tak dam nejakou fotodiodu/fotoodpor aby se to vypinalo pres den, ale
rikam si jestli ty ztraty trafa budou vyrazne vetsi nez odber jedne LEDky,
ze to snad ani nema smysl a muzu to proste nechat svitit porad. Muzete mne
nekdo trochu nakopnout?

Dusan Dolezal