hladac kovov a zlato

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Pátek Březen 2 12:53:07 CET 2007

No vesela prihoda pro nas nezucastnene, nicmene pro Vas, jak znam
zenske, to musi byt prekerka jako prase... Doporucuju na to jit odjinud
- vykaslat se na zvyseni citlivosti 10DM hledace a pujcit si
profesionalni pristroj pro hledani s filtrovanim zeleza (prece jenom na
stavbe je hrebiku tuny a pokud nebudete filtrovat zelezo,tak prekopete
vic nez jenom tech zminovanych 6m3 suti). Kamarad ma jeden docela slusny
a po zapnuti filtrovani zeleza jsme na par vyletech nasli nekolik minci
a zlaty privesek... Pikantni je ze nestal vic jak 6 tisic KC...

Tyca.

Ps: Nebetonoval jste? Pokud jo, tak ta sut nemusi byt posledni misto....