LED multiplex

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 2 09:13:10 CET 2007

Mno, predovsetkym by som nezacal dvojvrstvovym plosakom... Vobec by som
nezacal s predstavou, ze to nahnahnam spolu s diodami na jeden plosak.
Nehovoriac o tom, ze sme sa zatial este nebavili o planovanych rozmeroch
(rozteci a ploche bodov) ani o type LED, napajani, potrebe mobility,
modularity, pohyblivosti ci statickosti atd.atd.atd.atd.atd.

Este raz, nebavime sa hadam o lowcoste pri 60k pixeloch. Nie zeby bol
taky displej nepredstavitelny technicky, ale marketingovo sa mi to zda
ako nezmysel.

Aj ked, ak sa pozeram na ten co visi v BA oproti Tescu, tak to je teda
dobry sh*t...

Uprimne, taky velky display som este nestaval, ale s multiplexom som si
aj na tych malych (~2500 RG) uzil dost na to aby som pri niecom vacsom a
drahsom povedal hned na zaciatku: nie, dakujem.

wek

Jazykove PS.: Ja si "diskretny" vzdy predstavujem ako opozitum k
"integrovany", co tak pouzit skor vyraz "individualne budeny" ako
protiklad k "multiplexovany"?