Elektronicky obojek - fakt existuje

Miroslav Soltisik miroslav.soltisik@t-mobile.sk
Pátek Březen 2 07:40:53 CET 2007

To by som ešte pochopil ale tušíte niekto,že existuje pre psa obojok so
sprejom,ovládaným rádiom ? Pes sa zohne očuchať,alebo olíznuť
hovienko,všemocný páníček to z diaľky zbadá,stlačí na vysielačke
tlačítko a osprejuje psíčkovi čumák nejakou arómou,aby ho ten nápad
prešiel.To mi skutočne priniesli do opravy známi a stálo to niekde v
Nemecku ekvivalent 3000.- korún.

Je to vacsinou urcene na odnaucenie psa bezdovodne stekat.
Vacsinou ma ten obojok mikrofon, takze ak zacna stekat, dostane davku.
Tym, ze nevidi spojitost medzi panom a fuj aromou, nevznikne zaporna vazba.
Dialkove ovladanie je urcene na naucenie psa aby nebehal tam, kde nema.

BTW psy sa naucia nestekat do cca polovice nadobky. Na druhej strane, velmi
rychlo sa naucia, kedy je nadobka prazdna a kedy su baterie vybite :-).

Nevyhoda, psychicky slabsim psom tento obojok vyrazne znizuje sebavedomie a
su vecsinou ustrachani.

T.j. vyberte si co je pre vas prijatelnejsie, ticho alebo pes pod papucou
(este k tomu nejaka ta neuroza...)