Elektromobil

Petr Klusek klusek@volny.cz
Neděle Březen 4 21:51:26 CET 2007


ja si myslím, že hlavně proto, že mají malou omezenou životnost normalní 
Li Ion 2 roky pokud se nemylím

>Proc se nepouziva Li-Ion? Vlastnosti by mely mit snad idealni... Nevim
>jak pocet cyklu, ale ostatni na to asi nebudou o moc lip, ne?
>
>-----Original Message-----
>From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
>Behalf Of Vlada Andel
>Sent: Thursday, March 01, 2007 9:19 PM
>To: HW-news
>Subject: Re: Elektromobil
>
>
>Elektromobilama se zabývá pan Vegr www.elektromobil.wz.cz .
>Mám dojem, že všichni používají ss motory. Regulace je jednodušší a
>myslím 
>že i životnost komutátorových motorů je dostatečná vzhledem k tomu,
>kolik se 
>toho s tím najezdí. Důležitá je volba baterek. Olověné trakční nebo 
>alkalika. Olovo je menší, lehčí, levnější než alkalika, ale má menší 
>životnost (5 let?), vybitou baterku může zničit mráz a v mrazu ani
>nabitá 
>nemá výkon. Alkalika jezdí v pohodě i v mrazu a životnost cca 10-20 let 
>Elektromobil co měli ve Feraku v Raškovicích, měl baterky snad všude.
>Při 
>rychlosti 80 km/hod dojezd okolo 80 km.
>Anděl
>
>
>
>_______________________________________________
>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>Hw-list@list.hw.cz
>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>  
>




Další informace o konferenci Hw-list