SHT11 a SILABS C8051F410 ?

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Čtvrtek Březen 1 20:22:44 CET 2007

pyrin napsal(a):
> Dobry den,
> nezabyval jste se prosim nekdo pripojenim SENSIRION vlhkostne teplotnich cidel k nejakymu procesoru od SILABSU (treba C8051F410)?
> Nejak mi to nechce komunikovat. Puvodne jsem chtel vyuzit SMBUS. Pak jsem vzhledem k startovaci podmince zvolil originalni priklad vyrobce, ale nejsem z cidla schopen vymacknout vic nez MSB bajt s hodnotou (teplota) cca 0x18, LSB je 00 a CRC 00.
> Pri komunikaci prepinam v registru PxMDOUT pro datovou pinozku 1a 0 (cteni 0 open drain, zapis 1 push pull). Zkousel jsem i jine kombinace, ale ani tuk.
> [...]

Zdravim, zrovna jsem se s tim ted znovu trapil na PICu - chtel jsem ten
muj puvodni tupej program prepsat podle DS vyrobce a po trech dnech jsem
to vzdal a vrazil tam to co jsem napsal pred trema lety a to slo
napoprve. Ten puvodni program jsem napsal tak ze jsem bez nejake
kontroly prepsal to Ccko z prikladu vyrobce na mikroPascalu. Bohuzel
nemam zadne dalsi cidlo na to abych mohl badat pokud chci merit - budu
to cidlo muset objednat jeste jedno na pokusy, protoze s emi to s timhle
nechce uzavrit.

Ta komunikace je i podle toho DS dost takova nechutna - mam na vedeni
externi pull-up odpory a kdyz jsem zkousel psat ty verze podle DS tak
jsem zkousel generovat log.1 tak ze jsem pin prepnul na out - to
nechodilo. V tom co mi chodi tam prepinam na vystup a mam pocit ze se to
tam musi alespon chvilkama mlatit mezi sebou kdyz jde cidlo do vystupu,
ale chodi to takhle uz tri roky umistene dokonce venku.

Pokud chcete muzu vam poslat ten pascalovskej unit, kdyz mi nebudete
psat, ze jsem prase programator - psal jsem to v dobe kdyz jsem s PICy
zacinal a v mikroPascalu to byl prvni program.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info