.ionic-care

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Čtvrtek Březen 1 18:03:49 CET 2007

Drobisz Henryk napsal(a):
> dobry den,
> kolega z prace pouziva jiz asi 3 roky toto
> http://www.cisticka.cz/product_info.php?products_id=1&osCsid=1555dfe9845903d49ab7c845f8c41dd2

tento link me nic neukazuje.... :(.

> a je spokojeny. Funguje to asi na stejnem principu. Spolehlive to pry
> filtruje i veskere vune, ktere se jeho manzelka snazi (snazila) rozptylit po
> pokoji. Jedinou nevýhodou je, ze se po case za pristrojem objevuje spinava
> stena. Tomu jde pry predejit castestejsim mytim (proplachem vodou) toho
> pristroje. Chtel jsem to taky koupit ale odrazovala me ta cena. Ted ta cena
> je o necem jinem, jen tak pro zajimavost nevite co je to ten kod inzerce pro
> tu cisticku a odkud ho vzit?

Z inzerce kde je reklama na tu cisticku.... Ja jsem si jen tak
mimochodem koupil casopis 21stoleti a na strane 13 je inzerat ktery
rovnez obsahuje kod...

Pavel Prochazka.zde.cz

Jsem predpokladal ze tu bude vetsi odezva... Hlavne zda to mam koupit a
nebo ne.... Odpovedi ze je to nalesteny smejd, neni odpoved!