LED multiplex

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Březen 1 12:48:18 CET 2007

U profesionalni informacnich displeju me nuti do mux 1/8 a opakovaci krekvence pres 200Hz.
Do LED diod se busi proudem cca 100mA a radkova tabule 20 znaku cca 1300 diod basti naplno 5V/14A.
72Hz refresh je hygienicka norma, a zkuste se na to podivat TV kamerou.
Danhard
*******

Bolo to 12x 7-segmentovka + 2x stlpec 8 indikacnych LED. Blikanie je
samozrejme postrehnutelne pri rychlom pohybe oka, ale pri "beznom"
pozerani na udaje nie. Ono tych 800Hz bolo maximum, ktore som si mohol
dovolit dosiahnut ('51, MPX v preruseni, v ktorom sa robilo este X
dalsich veci).

Mozno trochu OT poznamka: viac ma hnevaju MPX (alebo skor PWM) LED
zadne cervene svetla modernych aut. Pri nich blikanie vidim spolahlivo
prave preto, ze v premavke sa hybe vsetko. Dost to aspon na mna posobi
rusivo. Neviem, aku frekvenciu pouzivaju...

miro