Pozor na levny SCART kabely

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Březen 1 07:46:21 CET 2007

Tak jsem včera zjistil, že duchy dělá i ten "lepší" kabel, ucvaknul
jsem příslušnej drát i v něm.

Ono to s kabelama neni tak jednoduchý, v elektru vám kolikrát nabídnou
kabel buď za 50Kč nebo za 500-700.

Já jsem navíc potřeboval ten kabl trochu předělat - vzal jsem ještě
jeden SCART konektor a připojil k tomu satelit. Signály (z DVD a
satelitu) 12V jsem spojil přes diody. Takže když zapnu satelit,
televize se sama přepne na příslušný AV a DVD přehrávač je průchozí
pro signál. Původně nebyl, protože má jen jeden SCART, tak jsem si do
něj přidal 3 relátka. Když zapnu DVD, tak se přepnou ty relátka a na
TV je obraz z DVD. Podobně to mám udělaný na druhý SCART, kde to ženu
přes video. To jsem si vlastně musel taky trochu upravit.

P.K.