Zalohovani PC

Martin Patka hwmp@semily.net
Čtvrtek Březen 1 01:04:35 CET 2007

Zdravim,

> Skoro bych rekl, ze mate premrstene pozadavky - zejmena
> tech 10 hodin zalohovani u beznych retranslacnich mist.

Mne se nejedna o bezna retranslacni mista - to je v podstate
zbytecne, protoze kdyz nejde elektrika, tak jsou bez proudu
i zakaznici......... Navic tyhle bezny mista mame vetsinou
postaveny na "krabickach" s prikonem cca 10W.

Ja to potrebuju na paterni spoje, ktere mame az 25km, a
na ktere ty "krabicky" uz vykonove nestaci (treba ty 10GHz
spoje, ktere pouzivame, maji 32Mbps a na takovy trafic uz
je potreba pocitac).

A tech 10 hodin je v podstate obdobi "nocniho klidu", kdy nemuzu
nechat bezet centralu.....

Navic v nekterych pripadech je nerealne sehnat v noci klice od
objektu....

zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz