S.M.A.R.T. u Seagate disku

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Červen 30 16:40:57 CEST 2007

Dnes nebo zitra budu instalovat IDE disk 320 GB Seagate do jednoho PC. Muzu
dat info o smart, ale ja to bezne nepouzivam. Dusledne zalohujeme a tak
nevim. Pokud chce nekdo info o tom co je tam na novem disku za info a pak
treba nasledne za par hodin, tak neni problem, jen si reknete jakym sw to ma
byt.
Jindra Polivka

No ja jsem prave cele rano sedel nad netem a cetl podobne clanky.
Problem je, ze Seagate to ma trochu (trochu dost) jinak nez ostatni a
nikde se taktne nerika co je spravne a co ne. Proto ten dotaz zda ma
nekdo neco podobneho. Disk bezi na linuxovem serveru a tak vyhodnoceni
delam pres smartctl, ktery funguje bez problemu.

Mam na tom serveru jeste druhy disk od WD a ten ma natoceno 21.000 hodin
a je bez jedineho problemu. Ty cisla u toho Seagata mi prisly az trochu
moc vysoke.

Radek Vicek