OT: S.M.A.R.T. u Seagate disku

Snehulak snehulak@gmail.com
Sobota Červen 30 10:38:56 CEST 2007

Stahnete si speedfan ten vam to hned vyhodnoti . Ale jinak to nevypada zle .
Ja mam 2 disky . Novy cca mesic HITACHI 400gb a starsi seagate 300gb . U
toho hitachi mam raw error rate 0 i seek error rate . ale u seagata zhruba
hodnoty jako u vas .  dulezite jsou spis SPIN RETRY COUNT . A REALLOCATED
SECTOR CT . ¨Pokud nevadi anglictina tady je popis jednotlivych polozek.

http://www.ariolic.com/activesmart/smart-attributes/raw-read-error-rate.html

s pozdravem

snehulak