Kviz na piatok, stabilizacia zisku zosilnovaca

Slavomir Tomascik stomascik@gmail.com
Pátek Červen 29 19:49:59 CEST 2007

Nazdar,

   k sucasnemu kvizu bohuzial nemam co, tak trosku odbocim, ale
nie velmi. Asi som minul vysledok minuleho kvizu. Tusim to boli
neake sumatory a pokles pasma. Aky bol vysledok?

Slavo T.