Video predlzovak

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červen 29 18:21:56 CEST 2007

Je to vobec potrebne? Doma mam urobeny 11m kabel z TV-out grafickej
karty k TV a nepozorujem ziadne zhorsenie kvality obrazu oproti 2m
kablu.

Oznacenie kabla neviem, je klasicka noname tienena 3-linka (taham nou
aj stereo zvuk) s vonkajsim priemerom jednotlivych kablov 2,5mm

miro

Shape Yahoo! in your own image.  Join our Network Research Panel today!   http://surveylink.yahoo.com/gmrs/yahoo_panel_invite.asp?a=7