Kviz na piatok, stabilizacia zisku zosilnovaca

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pátek Červen 29 09:47:56 CEST 2007

Tady naleznou využití hned 2 rfpowermetry které vymýšlíme :-)
Měřit vstup i výstup, dlohodobě vyhodnocovat počítačem, případně třetím rfpower měřit i odražený výkon ze zátěže který přispěje k ohřevu zesilovače. A zbývá už jen nějaký akční člen který zisk upraví, že by motorpotenciometr u R28
Lubor