G_S_M

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Červen 29 09:22:30 CEST 2007

> Dobré ráno.
> Mám problém s Twist kartou. Programuji nové GSM modemy pro naši telemetrickou aplikaci
> (ne GPRS, ale vytáčené spojení-z důvodu komunikace s navazujícím zařízením po RS232)
> a narazil jsem na násl. problém:
> Dřív jsem měl karty " paušální" od TM zařazené do naší VPN. To chodí pěkně :-) Ovšem u nových modemů se nemůžu na modem osazený TWIST kartou dovolat. Přitom operátor mi
> [...]
Zdravím,
  když oni ti operátoři dnes bohužel pod pojmeme "data" obvykle mají na mysli
GPRS, tedy paketová data.
  Pokud nejde ATD bez středníku, je patrné, že síť CSD (tak se tomu říká -
Circuit Switched Data) volání odmítá, patrně proto, že není povoleno.
  Zkusil bych tedy znovu zavolat na operátora a požadovat aktivaci CSD dat
a nejlépe s přidělením samostatného datového čísla, pokud to TMO podporuje.
  S pozdravem Pavel Troller