OT: DVD prenosny prehravac ADVENT

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červen 28 16:10:00 CEST 2007

Jednoducha odpoved.

Pokud jste s vyrobkem spokojen a jste spokojen i s cenou, koupil jste
dobre a se znackou to nema nic spolecneho a ani s tim, ze by mooozna
neco bylo lepsiho/levnejsiho/modernejsiho atd. atp. ...

Pokud se uvolnuje kloub a Vam se to nelibi, koupil jste spatne a je to
snad i dobry duvod k reklamaci, protoze jde o vadu, ktera Vam brani v
pouzivani vyrobku. Pokud to ale zavada neni a nebrani to pouzivani
vyrobku (zkratka se jen trochu rozhybal pouzivanim a neni na tom nic
spatneho), neni duvod se tim zabyvat.

Kdyz uz jste koupil, k cemu je Vam dobre vedet, jak to byla dobra koupe
? Chcete se mlatit do hlavy a nebo plakat co jste to koupil ? Co Vam to
pomuze ? Chtel jste to a koupil jste to, tak o co jde ?

Vite, takovymito dotazy zde v konfere delate presne to, ze na takovou
otazku Vam zacne odpovidat kazdy, kdo uz takovy vyrobek videl (a mozna
ani nevidel), protoze k odpovedi se svym subjektivnim dojmem nepotrebuje
vubec zadne znalosti a dovednosti a staci mit k odpovedi do hlavy diru.
Zkratka se Vam prave povedlo zaneradit konferu dalsim "uzivatelskym
dotazem" ve stylu "je spravne mackat klavesy rychleji nebo pomaleji",
protoze tohle se tady rozbehne mnohem lepe, nez cokoli jineho a s HW ci
elektronikou to ma spolecneho asi tolik, jako kdyz se budeme bavit o
vareni a k tomu jen tak na okraj pouzijeme elektronickou minutku.

Omlouvam se, ze to pisu hned na zacatku a necekam na 100 nicnerikajicich
odpovedi, ale nechcete prosim podobnych OT uz nechat ?

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain