SOHO Firewal pro 100Mbps ?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Červen 28 12:24:27 CEST 2007

Za týden v pondělí můžu propustnost Asusu s OpenWRT změřit. V podstatě
propustnost 100Mbit by tam být měla, protože WAN port je stejnej jako LAN
port, akorát je to rozděleno přes VLANy. Když by si s tím člověk dal práci,
tak by ten Asus mohl sloužit jako 5-port switch. I když teď mě napadá,
jestli Deluxe je stejný, já můžu otestovat pouze Premium, každopádně dám
vědět...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death