Fotodioda Hamamatsu v exterieru - pokracovani

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 28 11:42:13 CEST 2007

Zdravim,

dnes se mi ozval muj kolega v praci, ze si vsiml u me na webu, ze chci
merit osvetleni a nabidl me zkontaktovat se svym otcem, ktery pry prave
pripravuje najeke meraky a integratory slunecniho mereni (pry pro
nejakou expedici na Antarktidu) a ma certifikat od metrologickeho ustavu
na cejchovani techto veci.
Pouziva take diody od Hamamatsu a co je dulezite filtry pred tyto diody
sam vyrabi z nejakeho specialniho skla. Az se vrati ze sluzebni cesty
tak se s nim nejak zkontaktuji a snad mi neco poradi jak na to.

--
RV