OT:Problém s USB

Jaroslav Cizek CizekJa@seznam.cz
Středa Červen 27 21:55:31 CEST 2007

Koupil jsem si multimetr UT-803,který by měl umět komunikovat s PC přes USB i RS232.Když nainstaluju z dodaného CD SW, připojím multimetr přes dodaný USB kabel,zahlásí mi PC-čko,že  zařízení je připojeno a funkční.Program se ale nehýbe,pořád je tam statický obrázek a nic se nekoná.Když se připojím přes RS232,tak všechno běží v pořádku.Myslel bych si,že je něco blbýho v SW ale podobně se mi chová komunikace s mobilem Sony Ericson a i některé jiné periferie.Po připojení USB kabelu neohlásí nalezení USB zařízení.Ale USB sticky najde a ohlásí vždycky. Nevíte někdo v čem může být problém ? Měl jsem starší PC-čko s USB 1.0 a tam se všechno chovalo jak má.