Re: OT: Kartotéka

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Červen 27 14:06:11 CEST 2007

 27.6.2007, 13:57:22

viz 5.pod pozadavku od Sasi.

A k vasemu predchozimu prispevku. Take jsem mel se zdravotnictvim co
do cineni, profesionalne, Nase firma mela zakazniky z nekoli oboru, mj
i ze zdravotnictvi.
Ona ta situace neni tak jednoznacna ze chudaci zdravotnici jsou
zdirani z kuze derebnymi firmami. Faktem je ze ceny i uroven
obletovani zakaznika je ve zdravotnictvy nekde zcela jinde nez v
komercni sfere, ale oni to ti doktori vetsinou sami vyzaduji a jsou
ochotni to i zaplatit (i kdyz u toho casto drzkuji).
IMHO jsou tak nauceni zastupci velkych, predevsim farmaceutickych
firem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz