Re: Chlazení motoru

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Červen 27 12:52:39 CEST 2007


Když motor neběží, tak se nezahřívá, logicky není potřeba ho chladit.
Přehřát se nemůže (doufám) jen bude chladnout dýl než s větrákem.

Další věc, nevím jak je to u tramvaje, ale neni u některejch vlaků
ventilátor paralelně na regulační odpory? Tj. čím větší úbytek na nich
je, tím víc se větrák točí. Třeba to tak je i v tramvaji.

P.K.

27.6.07, Saša Svobodová <sasa.svobodova@centrum.cz>:
> Hezké odpoledne,
>
>     chtěla jsem se zeptat na jednu věc. Včera jsem jela po delší době
> tramvají a všimla jsem si jedné věci. Že po zastavení soupravy se
> prakticky okamžitě zastavují ventilátory. Vždycky jsem si myslela, že je
> nejlepší nechat je běžet pořád, jednak kvůli chlazení (dochladí se
> všechno hezky na teplotu okolí) a jednak kvůli motoru ventilátoru. Nevím
> jaký je použit v této tramvaji, ale asi ani asynchronu nebude milé tolik
> rozběhů. Nebo se pletu? Existuje nějaký rozumný důvod proč rozbíhat a
> zastavovat motor větráku?
>
> --
>
>
> Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje
>
>
>                                         Saša K. Svobodová
>
>
>
> *****************************************************************
>
>           web: http://www.sasa.monty.cz
>
>          mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz
>  mobilni mail: svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz
>
>           ICQ:  260 344 186
>
> *****************************************************************
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


Další informace o konferenci Hw-list