Chlazení motoru

Středa Červen 27 12:39:21 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    chtěla jsem se zeptat na jednu věc. Včera jsem jela po delší době
tramvají a všimla jsem si jedné věci. Že po zastavení soupravy se
prakticky okamžitě zastavují ventilátory. Vždycky jsem si myslela, že je
nejlepší nechat je běžet pořád, jednak kvůli chlazení (dochladí se
všechno hezky na teplotu okolí) a jednak kvůli motoru ventilátoru. Nevím
jaký je použit v této tramvaji, ale asi ani asynchronu nebude milé tolik
rozběhů. Nebo se pletu? Existuje nějaký rozumný důvod proč rozbíhat a
zastavovat motor větráku?

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186