Elektronicka zatez?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Červen 26 21:39:54 CEST 2007

Ja si to nakreslil jiz loni, zatim to tim skoncilo :-)
Pro inspiraci prikladam rozkreslenou analogovou cast jedne vetve zateze.
Není to uplne nejtrivialnejsi reseni, vychazel jsme z koncepce profi zateze.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ivo Strasil
Sent: Tuesday, June 26, 2007 8:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: Elektronicka zatez?

Zrovna si neco takoveho pro sebe kreslim (ale nejde o vicenasobnou
zatez)... jestli budete mit zajem a aspon tak tyden pockate, vyvesim
nekde schemata, zatim jsem jeste nezkousel odladit analogovou cast -
chci, aby to umelo pulsni zatizeni aspon do 50 kHz a krome konstantniho
proudu i rezim "konstantni odpor" (samozrejme jen pri dostatecnem napeti
na svorkach) a rezim, kdy funguje jako paralelni regulator napeti
(zenerka) s omezenim max. proudu.

Do konce prazdnin bych chtel mit vzorek vc. dokumentace hotovy, driv to
nevidim moc realne.

Ivos