Elektronicka zatez?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Červen 26 20:27:41 CEST 2007

Nedávno jsem si postavil modifikaci téhle zátěže
http://hw.cz/Teorie-a-praxe/Konstrukce/ART746-Aktivni-zatez.html pro
větší výkon. Bohužel jsem to špatně odhadl a použil malý chladič, ale to
nic nemění na faktu, že jde o celkem jednoduchou, ale zároveň přesnou
konstrukci. Jen doplňuji, že se musí použít "rail-to-rail" a "single
supply" operák.

OH