RE: měření malých předmětů

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Úterý Červen 26 16:21:05 CEST 2007

Dobrý den,

Děkuji všem za nápady. Už je to snad vyřešeno, nakonec i ve velkém
prostoru bude stačit měřit plochu o šířce 30mm. Tubusem se zajistí, že
předměty budou padat zhruba uprostřed. Použijeme tedy jedno čidlo nahoře
a jedno dole (čidla jsou FT-A30,
http://pewa.panasonic.com/acsd/sunx-sensors/products/ft.php. ) A
uvidíme, mechanickou část od ostatní elektroniky jsem oddělil, takže
pokud by řešení s čidly nevyhovovalo, mechanika se vymění.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com