OT: Optimalizace selectu v MySQL

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 26 10:20:22 CEST 2007

No urcite nelze cekat zazraky oproti radnym SQLkum, ale je mi divne, ze
kdyz nastavim cache treba 100MB tak ma server v pameti treba jen 50MB. U
Sybase se da rict zda ma pamet alokovat hned po startu nebo az dynamicky
dle potreby, ale tady jsem tohle nastaveni nenasel a zkousel jsem mu
nagenerovat i poradne tabulky a porad nic. Pokud je kod stejny s
komercni verzi (tedy neni rozdil) tak je to prinejmensim nestastne -
bral bych to jako vybornej free produkt nic vic.
Ta cache me zacina zajimat cim dal vic, protoze podle toho co zde ted
zkousim tak dotazy jedou na poradne masine hodne svizne - skoro to
vypada, ze se to blbe kesuje a na mem serveru s pomalym diskovym radicem
se to holt projevuje nejvic.

Co se tyka PostreSQL tak na to slysim nadavat ze vsech stran - rozhodne
vic nez na MySQL.

Radek Vicek