OT: Optimalizace selectu v MySQL

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Červen 26 09:58:30 CEST 2007

My SQL nepouzivam, ale co vim tak kod je jen jeden jak u free tak u
licencovane, nutnost koupit/nekoupit licenci je dana jen licencnim ujednanim
(ucelem pouziti) a podporou/nepodporou ze strany MySQL AB.

To ze MySQL nedela to co delat ma nebo to dela nejak divne by me az at
neprekvapilo, pouzivam PostreSQL, která je take free, pricemz by melo jit o
jeste robustnejsi stroj nez je MySQL.  Po celou dobu co se s timto softem
potykam se nemohu zbavit dojmu, z nedotazenosti, asi to je pruvodni jev
tohoto zpusobu vyvoje sw.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Tuesday, June 26, 2007 9:29 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Optimalizace selectu v MySQL

Jde o MySQL ne MSSQL a uz si tady s tim hraju - nainstaloval jsem si
neco podobneho jako QA ale od MySQL - sice ne tak dokonaleho, ale urcite
to pomuze se dobrat vysledku.

Mimochodem optimalizace cache u MySQL je mi take zahadou - kdyz se
nastavujou servery s ASE od Sybase neda se pokoj dokud nejede vic nez
99% z cache - take se necha nastavit kolik si vzpomenu a co snese HW - u
MySQL se mi zda, ze je ta free verze nejak osizena, ale je mozne ze to
treba jen neumim.

Radek Vicek