OT: Optimalizace selectu v MySQL

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Červen 26 08:14:47 CEST 2007

Vystrely od boku (hned 2 :-D ):
1) Neni v MySQL nejaka funkce na prekonvertovani toho retezce na datetime?
Mam takovou neblahou obavu, ze si to mozna vazeny pan MySQL dela
opacne - prevadi tedy datetime na stringy a ty pak porovnava... Coz by
asi pouziti indexu mohlo docela nabourat.
2) [Cerpano z MS SQL, ale neni duvod aby to tady bylo moc jinak]
Matne lovim v pameti, ze primarni klic neni zrovna vhodny pro pro
vybirani dat. On tam je snad nejaky problem v tom, ze PK neni ukladany
zvlast a pro vyber dle primarniho klice se tedy ctou cele rekordy

Marek