AM modulator (byl FM modulator)

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Červen 25 21:39:39 CEST 2007

jednoduche, elegantne a za par korun :-)
Da sa to samozrejme riesit aj inak, staci hociaky riaditelny prvok...
Pokial je zdroj niektoreho signalu digitalny tak sa daju pouzit
multiplikacne DA prevodniky, generacia priamo v digitalnej forme je este
jednoduchsia. Moznosti je nepreberne mnozstvo, treba len presnejsie
uviest o co ide.
b.