GNU-GPL a FW pro MCU

Pondělí Červen 25 17:54:10 CEST 2007

Hezký den,

    tak to jsem docela ráda že jsem to jen špatně pochopila. Ono se to
někdy stává. Děkuji.

    Jde o můj program, až bude hotový ráda bych jej dala k dispozici
tomu, kdo jej bude chtít. Ale nerada bych aby jej někdo čajznul a
vydával jej za svůj. Takto je jakási záruka že to tak nebude. Proto jsem
se rozhodla pro GNU

    Jinak není to můj překlad, našla jsem jej někde na webu při  hledání
licence. Já anglicky skro nic neumím. Moje hanba...

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186