Na jakem MCU (hotove desce) nejlepe zacit s embendded Linuxem?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Červen 25 15:42:39 CEST 2007

Alespon rychly pohled na usporadani desky (redukce) a rozlozeni vyvodu:
http://www.siliconbrain.biz/x/at91sam7s64_board.gif
Deska je stejna s AT91SAM7S64 i AT91SAM7S256, lisi se jen osazenym ARMem.

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain