FM modulator

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Červen 25 14:23:00 CEST 2007

> Zdravim,
> nevi tu nekdo jaka pravni omezeni ci potrebne kroky (emc atd) jsou nutne k vyrobe a prodeji zarizeni obsahujiciho FM modulator v radiovem pasmu? Pozadavkem je prenos zvuku do bezneho FM radia bez nutnosti jej upravovat, dosah bohate staci 1m, takze vykon opravdu minimalni.
> Je mozne neco takoveho legalne vyrabet a prodavat v cr?

Zdravím,
  Definice "bohatě stačí 1m" mi nedostačuje :-). K čemu má stačit ?
  1) K poslechu na hranici slyšitelnosti (samozřejmě mono, SNR nějakých 12 dB)?
  2) K rozumnému poslechu mono (SNR alespoň těch 26 dB - to je hodnota, pro
     kterou se měří citlivost běžných FM přijímačů)?
  3) K Hi-Fi příjmu ve stereu (SNR alespoň 40 dB)?
  Jde o to, že pokud požadujete na 1m příjem dle bodu 3, pro příjem dle bodu 1
to pojede na nejméně 20m, možná i dále...
    S pozdravem Pavel Troller