[OT] klimatizace do baraku

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Neděle Červen 24 22:47:50 CEST 2007

Tady jsem nemel na mysli vytlak kompresoru, ale pripojne misto na boku
bedny, takze za tou kapilarou nebo dirou bo cim a pak to vypada, ze by
to bylo logicke. Proste je potrubi soucasti vyparniku ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of azehw
Sent: Sunday, June 24, 2007 10:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] klimatizace do baraku

V malých jednotkách žádný dehydrátor není.
Výtlak kompresoru se nikdy nerosí, protože je horký. Je otázkou, co
považujete za výtlak. Ta silnější trubka vedoucí k vnitřní jednotce je v

režimu chlazení sacím potrubím s teplotou pod teplotou vzduchu, takže se

klidně může (a musí) rosit (pokud není tepelně izolovaná).
AZE