[OT] klimatizace do baraku

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Neděle Červen 24 20:36:25 CEST 2007

No to sa divím aj ja. Výtlak by rosi» nemal. Asi by som aj ja nazrel pod ten
kryt. Je ventil na výtlaku riadne otvorený ? Môľe by» pripchatý dehydrátor
(filter). To zistíte µahko, podµa toho, kde to začne rosi». Miesto náhleho
poklesu teploty = miesto poklesu  tlaku. Výtlak kompresora určite nerosí
:-).
Potom sa pochváµte, som zvedavý.

                                           Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 24, 2007 7:42 PM
Subject: RE: [OT] klimatizace do baraku

No pri chlazeni jo, pri topeni by ale bez izolace slo IMHO hodne tepla
do riti, protoze ta silnejsi trubka ma tak 60 stupnu.
Je mi teda divny, proc je vytlak pri chlazeni u venkovni jednotky
studeny? Studeny znamena, ze se to rosi, je to studene asi jako zpetna
trubka od vnitrni jednotky. To nejak nechapu, nebo je v te vnejsi
jednotce chladivo dochlazovano od zpetneho potrubi? To by pak logiku
melo. Jsem zvedavy, kdy se pustim do sundani krytu (zitra? Pozitri? ;-)
)

Daląí informace o konferenci Hw-list