C51 pretypovani float2int

pyrin pyrin@volny.cz
Neděle Červen 24 17:03:46 CEST 2007

Odpovim si sam,
asi nelze kombinovat knihovny verzi 5 a vyssich navzajem.
Linkoval jsem floatovou knihovnu v5 a celociselnou v7.
Pokud dam obe v5, tak to jde jako po masle.
pyrin
  ----- Original Message -----
  From: pyrin
  To: HW-news
  Sent: Sunday, June 24, 2007 4:03 PM
  Subject: C51 pretypovani float2int

  Dobry odpoledne,
  delal tu nekdo prosim v C51 KEIL verze 5 a vyssi pretypovani promennych typu float na integer ?
  Nejak mi to nejde. Kdyz kouknu do SRC, tak tam sice pretypovani je udelano, ale ve skutecnosti
  mi to treba z float 8,2 udela integer 0. V podstate pri jakemkoliv pretypovani z float je vysledek vzdy 0.
  Kde je zakopan pes ? Vite prosim nekdo ? Lze to vubec pretypovat ? Podotykam, ze pri prekladu a
  linkovani vse probehne bez warningu a erroru.

  float a;
  int b;

  a=8.2;
  b=(int)a;