SOHO Firewal pro 100Mbps ?

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Neděle Červen 24 16:15:07 CEST 2007

No to právě nechci :-(  Víte kolik sežere klasický PC elektriky za rok?

Copak tohle nezvládne něco v SoHo segmentu? Anebo nějakej levnější switch s podporou VLAN?
> Od: mr.death@ipq.cz
> Komu: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 24.06.2007 15:49
> Předmět: RE: SOHO Firewal pro 100Mbps ?
>
>Řekl bych, že na takovou linku buď to Cisco nebo daleko levněji poskládat
>nějaký router PC.
>
>Čest práci a rukám klid!
>
>BY: Mr. Death
On Behalf Of Navrh A P
podobneho, co mi umozni levne oddelit (firewalowat) sit, ale > aby byla
pruchodnost 100 a vice Mbps? Tedy aby to melo porty > Gb (1000Tx)...
skrze WAN port (dela i maskaradu, kterou nutne > nepotrebuji, potrebuji
ale fyzicky odelit ty site).