aplikace pro výpočet objemů ...

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Sobota Červen 23 18:33:19 CEST 2007

>Tohle je nahodou 3D :)).

aha a kde jsou nejake vysledky, ty se nepocitaji, je třam jen bokorys auta, ze?
Co je to dx (hodnoty s x)?

>Program proste sklada palety na sebe, dokud se vejdou.
>Jinak je to pouze technology preview, ktrere je treba dotahnout
>do pouzitelneho tvaru.
>Jak by takova simulace v realnem case mela vypadat ?

To, ze v realu menim velikost bedny a ono se to prerovna (kdyz chci navrhnout idealni velikost bud auta anebo bedny :-)
A nemusim menit soubor a desetkrat mackat mys.

> Slavek

to asi to, co jsem potreboval, s tim, ze nevim, jak > to pouzit k 3D a
take tim, ze jsem si predstavoval, ze ty > jednotlive parametry budu
zadavat direkt a ne pres INI > soubor, kdy to tedey neni simulace v
realnem case, no ale to > bych chtel asi moc .-)