optimalizace objektu ve 3D Re: aplikace pro výpočet objemů ...

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Sobota Červen 23 17:36:22 CEST 2007

>Trosku se obavam, ze kalkulacku na kvadry budete shanet tezko. Zvlast
>kdyz napsani rovnice v treba Excelu je rychlejsi nez sepsani tohoto
>mailu (pokud ovsem nemate na mysli aplikaci resici nejaky NP-uplny
>problem, jako treba kolik ruznych malych kvadru se da naskladat do
>bedny :-)).

Tak, postacily by me jen 2 rozmery malych kvadru, nebo i jeden, jestli umite udelat takovy excel sheet, tak sem s nim :-) Ja ne :-)

Slo o to, ze si zmenim velikosti a v realnem case vypadne vysledek. Na to abych to nabouchal do Excelu uz jsem trochu zblbly, staci mi ze Excel2007 ma ponekud predelane ovladani, uff.