motor z vysavace + regulace

Jan Kral kral@fortech.cz
Sobota Červen 23 15:08:13 CEST 2007

plus kapacita a hlavne diak. Jak uz nekdo psal, otacky to nestabilizuje, ale snizuje.
Otacky na vysavacovem motoru, ktery mam, jdou cca 23tis (odebirany proud cca 4A, takze o neco silnejsi nez zminujete). Chtel jsem ten komutatorovy motor nahradit nejakym stejnosmernym s elektronickym komutatorem, ale v takovemto vykonu a otackach jsem nic nesehnal.

JK