Re: UPS - pokus s externí baterií

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Sobota Červen 23 13:46:08 CEST 2007

Omlouvám se, otázka samozřejmě měla být, jaké by mělo být zvlnění pří
nějakých, definovaných parametrech akumulátoru, aby se výrazně prodloužila
jeho životnost?
S pozdravem,
                    Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Hfmcons" <hfmcons@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 23, 2007 1:39 PM
Subject: Re: UPS - pokus s externí baterií

Ano, ale jaká by tam měla být kapacita, aby se výrazně prodloužila životnost
obecného olověného akumulátoru?

 "Olověná baterie s trubkovými elektrodami může vydržet i 20
let, ale jsou tam (kupodivu) dost přísné požadavky na zvlnění nabíjecího
proudu (aspoň mi to tvrdil člověk co se zabývá konkurenčníma NiCd
baterkama)."

S pozdravem,
                    Miloš Dašek