UPS - pokus s externí baterií

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Sobota Červen 23 08:53:25 CEST 2007

Všechny desulfátory, které jsem našel na internetu, měly 1-2
indukčnosti. Tento má mnohem složitější elektroniku a indukčnost žádnou.
Jak dokáže energii vrátit je tedy záhada. Třebas jí ukládá do EEPROM? ;-)

Nevím, jestli se dnes vyplatí investovat čas a peníze do takových
vynálezů. Možná pro někoho, kdo má baterií víc. Já mám jednu s dlouhou
zárukou v autě a druhou na hraní a nakupovat desulfátor nemíním, protože
se jeho cena velmi blíží ceně baterie.

Pavel Krafčík