GNU-GPL a FW pro MCU

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pátek Červen 22 10:21:06 CEST 2007

Licencia GPL (v.2) o nutnosti zobrazenia informacie o tom,
ze v zariadeni je GPL softver vobec nic nehovori.

Pokial upravite zdrojovy kod predtym vydany pod licenciou GPL,
mate zavazok zverejnit zmeny s informaciou o tom, ako sa k vasmu
zmenenemu kodu (stacia len zmeny) dostat. to je vsetko.

Navyse, upraveny kod musi byt aj nadalej vydany pod GPL.

S pozdravom

Lubos

Lubos Medovarsky
Accelera Networks s.r.o.