laserdioda

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Červen 21 23:10:22 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 21.6.2007 od Vlada Andel:

> Nevite jake max. napeti ten laser snese? V katalogu GM pisou 3V.
> Muzu to pripojit na Lion clanek? Je od toho nejaky datasheet? Obavam
> se ze podle oznaceni v katalogu GM mi toho google moc nenajde a na
> laseru jsem zadne oznaceni nenasel. V katalogu GM jen pisou 5 mW a
> 635 nm. Bohuzel, ani vyrobce jsem se nedozvedel.

Ja konkretne? To netusim, ja do toho poustel ty 3V a vic jsem
nezkousel. Ale neni problem tam soupnout nejaky odpurek, ne? Treba
zkusit 15 Ohmu, co to udela... Nebo tam dat diodu, aspon si to ohlidas
proti prepolovani, to jsem uz take jednou udelal a bylo po laseru :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz