[OT] klimatizace do baraku

azehw azehw@volny.cz
Čtvrtek Červen 21 19:32:10 CEST 2007

Tak mi dnes prisel ten Sencor, potrubi tam neni, tak zitra pro nej
skocim do Prahy a pres vikend to nejak zkusim nainstalovat (vnitrni
jednotka uz visi v cele krase ;-) )
Jestli je tu nekdo zkuseny, mam par zvidavych otazek:
- pripojeni na trubky vypada tak, ze se IMHO trubka prostrci matkou,
roztemuje se a navlikne na kuzel a utahne, takze se sevre na tom kuzelu
- je to tak?
Je, ale musi se to udelat poradne

- je potreba trubky s chladivem nejak spadovat? Je lepsi vnejsi jednotka
pod/v rovine/nad vnitrni? Bude to jen skrz zed a kousek, predpokladam
tak 2-3m trubek.
Spadovat se nemusi. Vyskovy rozdil 2m nevadi.

- kdyz pak system proplachnu chladivem R134a, jak tu bylo diskutovano,
snese se skutecne s R407C? Jako jestli nesezere tesneni, kompresor, atp,
je to pekne agresivni svinstvo, jak jsem zjistil, sezralo mi to I kousek
kuze na prstu (no spis umrzlo) ;-)  Spis ale sezralo gumovou hadici, co
jsem to mel provizorne opravene na aute, abych zjistil, jestli funguje
zbytek.
R407c= asi 50% R134a + dalsi dve slozky

- ta vnejsi jednotka skutecne muze byt venku, na desti, nebo je lepsi na
to hodit nejakou strisku? Moc duveryhodne to nevypada...
Nanejvys driv zrezne

- ty trubky asi budou mit nejakou izolaci, staci to pak skrz zed
zastrikat montazni penou?
Staci

AZE