[OT] klimatizace do baraku

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Červen 21 18:49:33 CEST 2007

Tak mi dnes prisel ten Sencor, potrubi tam neni, tak zitra pro nej
skocim do Prahy a pres vikend to nejak zkusim nainstalovat (vnitrni
jednotka uz visi v cele krase ;-) )
Jestli je tu nekdo zkuseny, mam par zvidavych otazek:
- pripojeni na trubky vypada tak, ze se IMHO trubka prostrci matkou,
roztemuje se a navlikne na kuzel a utahne, takze se sevre na tom kuzelu
- je to tak?
- je potreba trubky s chladivem nejak spadovat? Je lepsi vnejsi jednotka
pod/v rovine/nad vnitrni? Bude to jen skrz zed a kousek, predpokladam
tak 2-3m trubek.
- kdyz pak system proplachnu chladivem R134a, jak tu bylo diskutovano,
snese se skutecne s R407C? Jako jestli nesezere tesneni, kompresor, atp,
je to pekne agresivni svinstvo, jak jsem zjistil, sezralo mi to I kousek
kuze na prstu (no spis umrzlo) ;-)  Spis ale sezralo gumovou hadici, co
jsem to mel provizorne opravene na aute, abych zjistil, jestli funguje
zbytek.
- ta vnejsi jednotka skutecne muze byt venku, na desti, nebo je lepsi na
to hodit nejakou strisku? Moc duveryhodne to nevypada...
- ty trubky asi budou mit nejakou izolaci, staci to pak skrz zed
zastrikat montazni penou?
- Zna nekdo v Praze specialozovany obchod? Ja znam
http://www.kovosluzbaots.cz/, tam hodlam zajet, uz jsem tam nakupoval,
ale jestli nekdo zna lepsi...

Az se na tom vyradim, dam vedet jak to dopadlo, ale diky za kazdou
zkusenost.