Merici pristroj jako prislusenstvi k PC.

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Červen 20 19:05:13 CEST 2007

Exisatuji merci karty k notebookum, zpravidka do PC slotu, ceny jsou
skutecne "merici".
Merici krabicky na USB dela rada firem z oblasti automatizace, například
Avantech. http://www.automatizace.cz/article.php?a=1643
Z levnejsi provenience
http://hw.cz/Produkty/Obecne-produkty/ART1275-USB-merici-karta-LabJack-U12.h
tml

Parkrat me jiz napadlo neco takového navrhnout, není to az takovy problem,
ADuC845 + prevodník na USB. Pro dosazeni univerzalnosti by to chtelo před
ADC navrhnout nejaky odolny automaticky zesilovac s rozumnym vstupnim
rozsahem (0-250V), automatickym nastavovovanim a odolnosti proti zkratu,
prepolovani atd.
Dokonce jsem i něco takového navrhl, ale bylo to moc velke a slozite :-(