RE: Re: Další živá miniLa -

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Červen 20 06:57:26 CEST 2007

chapu ze je to neprijemne, ale ja mam s MK, jen ty nejlepsi zkusenosti(financni, terminove atd.), ale pokud jste "jednoclovek" firma a jeste v tak
specializovanem oboru, a nedejboze to s vama "sekne", reseni jak to nejak "dokoncit" asi nebude lehke.
nevim jak kdo z vas si "zalohuje firmu" proti tomuto pripadu ??? ze to MK neudelal je urcite chyba.
jen jsem chtel podotknout, ze pripad MK, asi neni ten "pravej ceskej kapitalistickej ", ale proste se to nekdy pos... e.
verim, ze pokud by jen trochu mohl, tak by to resil.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Novotny
Sent: Tuesday, June 19, 2007 11:05 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Re: Další živá miniLa -

Kezby, to co popisujete vy je cisty kapitalismus, my jsem jiz dale. V tomto konkretnim pripade je pouzit model H-system, zaplaceno, nedodano, nekomunikuje se. Jen jeste nevim kdo hraje soudruha Sloufa :-)

Je to tak davno, ze jiz ani nevim, celkem mi v tom lita tak do 5kKc, soucastky na miniLA tusim staly neco pres 3kKc. Sasa mozna upresni cenu soucastek na miniLA.