Re: Re: Další živá miniLa -

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Červen 19 23:04:59 CEST 2007

Kezby, to co popisujete vy je cisty kapitalismus, my jsem jiz dale. V tomto konkretnim pripade je pouzit model H-system, zaplaceno, nedodano, nekomunikuje se. Jen jeste nevim kdo hraje soudruha Sloufa :-)

Je to tak davno, ze jiz ani nevim, celkem mi v tom lita tak do 5kKc, soucastky na miniLA tusim staly neco pres 3kKc. Sasa mozna upresni cenu soucastek na miniLA.